مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اردیبهشت 1396 ساعت 13:152017-04-22سياسي

اظهارات محجوب درباره تعطیلی کارخانه داروگر و سرنوشت کارگران بیکار شده


در پی حواشی به وجود آمده از تعطیلی کارخانه داروگر و سرنوشت بیمه کارگران بیکار شده دبیر کل خانه کارگر توضیح داد که طبعا بیمه بیکاری در مورد آنها لحاظ خواهد شد، - زیرا به دلیل مدیریت ناصحیح خریدار، شرکت امروز به این وضعیت کشیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا محجوب ـ در نشست خبری هفته کارگر با انتقاد شدید از تعطیلی کارخانه هایی همچون داروگر و جهان درباره سرنوشت کارگران بیکار شده این کارخانه ها اظهار کرد: طبعا بیمه بیکاری در مورد آنها لحاظ خواهد شد، ولی آنچه مسلم است در مورد شرکت داروگر هم فروشندگان و هم خریداران هر دو باید مجازات شوند.

وی ادامه داد: داروگر خوشنام ترین شرکت لوازم بهداشتی ایران قبل و بعد از انقلاب و گل سرسبد همه شرکتهای بهداشتی است و به دلیل عدم اشراف و احاطه و مدیریت ناصحیح خریدار، شرکت امروز به این وضعیت کشیده شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس از افشای جزییات ماجرا و کسانی که باید در این زمینه پاسخگو باشند در مجلس خبرداد و گفت:متاسفانه مجلس تحقیق و تفحص در باب آنها را ناتمام گذاشت، درصورتی که اگر ادامه می یافت جلوی این وضع گرفته می شد.

دبیرکل خانه کارگر با اشاره به تعطیلی کارخانه ارج گفت: نیروهای ارج عمدتا بازنشسته شده بودند و عده کمی از آن جمع باقی ماندند و سالهای سال بود که با این وضعیت دست و پنجه نرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات محجوب درباره تعطیلی کارخانه داروگر و سرنوشت کارگران بیکار شده

اظهارات محجوب درباره تعطیلی کارخانه داروگر و سرنوشت کارگران بیکار شده