مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اردیبهشت 1396 ساعت 13:502017-04-22پزشكي

صدور دستور بازرسی ویژه از مطب پزشکان توسط دادستان اراک


درپی وصول گزارش های مختلف مبنی بر بروز تخلفات و جرایم در مطب برخی پزشکان عمومی و متخصص و دندانپزشکی های شهر اراک، قاسمی دادستان اراک طی دستور ویژه ای خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی استان خواستار بررسی و نظارت و دقت مضاعف در خصوص رعایت .

- درپی وصول گزارش های مختلف مبنی بر بروز تخلفات و جرایم در مطب برخی پزشکان عمومی و متخصص و دندانپزشکی های شهر اراک، قاسمی دادستان اراک طی دستور ویژه ای خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی استان خواستار بررسی و نظارت و دقت مضاعف در خصوص رعایت حقوق شهروندی در عرصه نظام سلامت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مرکزی، دراین دستور آمده است عدم نصب تعرفه های خدمات پزشکی در محل مطب، تحمیل مخارج غیر ضروری و ارائه مازاد بر احتیاج بیماران، افشای اسرار و نوع بیماری بیماران به دیگران با انجام ویزیت چند بیمار در حضور بیماران دیگر و نشاندن دیگر بیماران در حین معاینه در اتاق دکتر، هدایت بیماران به مطب شخصی یا بخش خصوصی، اجبار بیماران برای مراجعه به مراکز آزمایشگاهی و رادیو لوژی .

خاصی که توسط دکتر معرفی می شود، فروش دارو و محصولات آرایشی بهداشتی و تجهیزات و لوازم پزشکی در محل مطب، نوبت دهی نامناسب و غیر شفاف و معطلی زیاد بیماران، حجاب نامناسب برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دستور بازرسی ویژه از مطب پزشکان توسط دادستان اراک

صدور دستور بازرسی ویژه از مطب پزشکان توسط دادستان اراک