مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 00:262017-04-22سياسي

یادداشت/ روزنامه کیهان دولت تکریم یا دولت تحقیر؟


می شد اتاقی به برخی دولتمردان توییتر باز و تلگرام باز نظیر آقای مشاور یا آقای معاون سیاسی دفتر رییس جمهور و یا برخی وزرا سپرد که جملگی در آن مشغول کامنت بازی و توییت گذاری باشند؛ - 1- فروردین و اردیبهشت دو سال پیش چه هنگامه و هیجانی برقرار بود.

تازه بیانیه (توافق) لوزان منتشر شده بود و گروهی به سودای اینکه رونق اقتصادی در راه است، در برخی خیابان های بالای شهر - همان جا که برخی مدیران ارشد دولتی خانه دارند - جشن گرفته بودند.

یکی دلار را با اسکناس هزار تومانی و دیگری با اسکناس 500 تومانی مقایسه می کرد؛ حاکی از اینکه ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم چه قدر بالا خواهد رفت.

سه ماه بعد (23 تیر 94) توافق هسته ای به سرانجام رسید و رییس جمهور با هیجان و افتخار اعلام کرد همه تحریم های بانکی و مالی و موشکی و نظامی بالمّره در روز اجرای توافق لغو خواهد شد.

در آن ایام روزنامه هایی بودند که نیمه تای بالای خود را به عکس هایی از وزیر خارجه اختصاص دادند و کلاه دوره قاجاری، بر سر او گذاشتند و تیتر زدند: ایران فردا؛ امیرکبیر عصر ما .

یا دو عکس از ظریف و جلیلی گذاشتند درباره لغو تحریم ها و از قول اولی زدند (لغو) می شود و دومی که پیش بینی کرد (لغو) نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ روزنامه کیهان دولت تکریم یا دولت تحقیر؟

یادداشت/ روزنامه کیهان دولت تکریم یا دولت تحقیر؟