مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 11:102017-04-23فرهنگي

نگاتیوهای «ناخدا خورشید» چگونه به فیلم خانه رسید؟


«نگاتیو فیلم «ناخدا خورشید» که حدود سه دهه در شرایط نه ­چندان استاندارد در «استودیو فیلمساز» نگهداری می شد، در سال گذشته پس از انحلال این استودیو، - نگاتیو فیلم ناخدا خورشید که حدود سه دهه در شرایط نه ­چندان استاندارد در استودیو فیلمساز نگهداری می شد، در سال گذشته پس از انحلال این استودیو، به فیلمخانه ملی ایران انتقال یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،طبق گزارش رسیده از فیلم خانه؛ نسخه اصلاح شده فیلم ناخدا خورشید توسط فیلمخانه ملی ایران در سی وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد.

فیلم ناخدا خورشید (به کارگردانی ناصر تقوایی)، که به سفارش فیلمخانه ملی ایران در استودیو روشنا اصلاح شده، پس از گذشت سی سال در دوم اردیبهشت در سی وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد.

بسیاری از تماشاگرانی که نخستین بار این فیلم را در پنجمین جشنواره فیلم فجر (1365) دیده بودند، اذعان می­دارند که نسخه اصلاح شده این فیلم به مراتب نسبت به نسخه ای که سه دهه پیش روی پرده دیده بودند از لحاظ رنگ و نور و صدا کیفیت درخشان و نظرگیرتری دارد.

نگاتیو این فیلم، که حدود سه دهه در شرایط نه­ چندان استاندارد در استودیو فیلمساز نگهداری می شد، در سال گذشته پس از انحلال این استودیو، به فیلمخانه ملی ایران انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاتیوهای «ناخدا خورشید» چگونه به فیلم خانه رسید؟

نگاتیوهای «ناخدا خورشید» چگونه به فیلم خانه رسید؟