مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 17:402017-04-23اقتصادي

نقش مهم سامانه جامع گمرکی در شفاف سازی عملکرد اقتصادی


دستیار ارشد رییس جمهور برنقش مهم سامانه جامع گمرکی در شفاف سازی عملکرد اقتصادی تاکید کرد.

- تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "به نقل از گمرک ایران ؛ خانم الهام امین زاده در بازدید از سامانه جامع گمرکی گفت : فرآیند الکترونیکی شدن سیستم گمرک ، سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی به توضیح این سه اصل از دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات، دسترسی مردم به اقتصاد روان و شفاف و دسترسی مردم به دولت الکترونیک کمک می کند.

وی گفت: همه اینها به اقتصاد سالم و شفاف و مبارزه با رانت و فساد منتهی می شود و سامانه جامع گمرکی می تواند در این مسئله کارآمد باشد.

امین زاده گفت: تاریکی برای مجرمان و متخلفان بسیار جذاب است و و سامانه گمرک توانسته این تاریکی را برای همه شهروندان ، آنلاین، روشن و شفاف کند وفضای امنی را که قبلا برای مجرمان و متخلفان بوده،از بین ببرد.

وی درتشریح اثرات فضای ایجاد شده برای مجرمان با وجود این سامانه گفت : در فضای جدید کسی نمی تواند وارداتی داشته باشد که تولیدات داخلی را تهدید کند و به سودهای کلان دست پیدا کند و علاوه بر آن حقوق گمرکی هم پرداخت نکند در حالی که این موضوع ها ، چالش های همیشگی این حوزه بوده، اما هم اکنون در بسیاری از استانها با بکار گیری سامانه جامع گمرکی کار برای مجرمان سخت و غیرممکن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم سامانه جامع گمرکی در شفاف سازی عملکرد اقتصادی

نقش مهم سامانه جامع گمرکی در شفاف سازی عملکرد اقتصادی