مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 08:552017-04-24ورزشي

رقابت در فضای آنلاین پرحرارت تر از صداوسیما؛ سکان هدایت دست کیست؟


اگر رویه صداوسیما تغییر نکند، به مرور نقش رسانه ملی در تقویت جمع بندی «عمده رای دهندگان» برای انتخاب گزینه اصلح، جنبه حداقلی خواهد یافت؛.

البته هم اکنون نیز چنین باورهایی نزد برخی کاندیداها و یا گروه هایی از هوادارانشان وجود دارد و به همین دلیل بیش از .

- با وجود آنکه پیش بینی می شد صداوسیما حدود ده هزار دقیقه برنامه برای کاندیداهای ریاست جمهوری در نظر گرفته باشد، به نظر می رسد فضای مجازی به مراتب زودتر از صداوسیما در این عرصه فعال شده و نقش موثرتری نسبت به دوره گذشته در رقم خوردن نتایج نهایی داشته باشد؛ مسئله ای که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد تا امکان مدیریت هیجانات در این آوردگاه فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ بیست و چهار روز تا موعد برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی مانده و تنور انتخابات آهسته آهسته داغ می شود.

چهره های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی ورزشی به صحنه می آیند و در نهایت طیف وسیعی از نخبگان درگیر کشمکش های انتخاباتی می شوند و مردم نیز به عنوان ناظر به قضاوت درباره گزینه های موجود در این آوردگاه سیاسی می پردازند.

البته همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، بر عمومیت و فراگیری این مباحث افزوده و هرچند به نظر می رسد که همه چیز حول و حوش انتخابات ریاست جمهوری جری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت در فضای آنلاین پرحرارت تر از صداوسیما؛ سکان هدایت دست کیست؟

رقابت در فضای آنلاین پرحرارت تر از صداوسیما؛ سکان هدایت دست کیست؟