مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 11:102017-04-24بين الملل

ترامپ: اهمیت 100 روز ابتدایی دولت بی معنی است


اگرچه دونالد ترامپ، در 100 روز آغاز فعالیت خود به عنوان رییس جمهور آمریکا، با اقدامات غیرقابل پیش بینی و برخی سخنان تند خود سران کشورهای جهان را به وحشت انداخت اما ظاهرا با حمله غافلگیر کننده به سوریه دل آنها را به دست آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ترامپ، در مصاحبه ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس درباره 100 روز ابتدایی کارش در کاخ سفید می گوید که ریاست جمهوری او "نوعی متفادت از ریاست جمهوری است".

ترامپ که با وعده تغییر شدید مسیر آمریکا روی کارآمد اکنون به صورت غیرمستقیم اذعان می کند که تغییرات در واشنگتن به سرعت رخ نمی دهند.

او در این مصاحبه نشانه ای از درک فضای واقعی کاخ سفید و ریاست جمهوری ابراز و تاکید کرد، برای انجام این شغل، این "قلب" است که بسیار اهمیت دارد.

با وجود اینکه ترامپ همچنان اعتماد به نفس یک تاجر را در مسیر خود دارد به نظر می رسد که به این آگاهی دست یافته است که انتظارات بی حد و مرزش برای 100 روز اول کنترل دولت محقق نشده اند.

رییس جمهور آمریکا در این باره می گوید: بحث 100 روزه یک مرز ساختگی است و چندان معنایی ندارد.

او با این حال هنوز نمی تواند ذهن خود را در این مساله که آیا مسئول برنامه 100 روزه ای است که در روزهای پایانی کمپینش ارائه داد، سر و سامان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: اهمیت 100 روز ابتدایی دولت بی معنی است

ترامپ: اهمیت 100 روز ابتدایی دولت بی معنی است