مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 16:002017-04-24اقتصادي

سامانه بام بانک ملی ایران به مرز یک میلیون عضو نزدیک شد


سامانه بام بانک ملی ایران به مرز یک میلیون عضو نزدیک شد و کاربری که در این جایگاه قرار گیرد، یک میلیون تومان جایزه نقدی دریافت می کند.

- و کاربری که در این جایگاه قرار گیرد، یک میلیون تومان جایزه نقدی دریافت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملی"، امکان ورود امن و دو مرحله ای برای خرید شارژ خودکار، پرداخت اقساط تسهیلات، انتقال پول دسته ای، انتقال کارت به کارت دسته ای به حساب خیریه، انتقال پول مستمر و تهیه صورتحساب تلفیقی و مدیریت صورتحساب از امکانات این سامانه است.

بام، سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران دارای مزیت های منحصر به فردی در بانکداری الکترونیک بوده و در سال 1395 به عنوان محصول برتر در حوزه خلاقیت و نوآوری از سوی ششمین جشنواره مرحوم نوربخش معرفی شد.

مشتریانی که عضو سامانه پیامکی بانک ملی ایران ( ساپتا) هستند، بدون نیاز به مراجعه به شعب می توانند عضویت خود را در سامانه فعال کنند.

سایر مشتریان می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور و فعال سازی ساپتا به عضویت این سامانه درآیند.

براساس اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران اعضای جدید این سامانه در مقاطع یک میلیون و یکصد نفر، یک میلیون و دویست نفر تا دو میلیون نفر نیز از جایزه نقدی معادل این اعداد بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بام بانک ملی ایران به مرز یک میلیون عضو نزدیک شد

سامانه بام بانک ملی ایران به مرز یک میلیون عضو نزدیک شد