مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 12:202017-04-25سياسي

ما از قعر یک دره به کف رسیده ایم/ دولت مقتدر از اضمحلال نظام جلوگیری می کند


رییس ستاد انتخاباتی روحانی تاکید کرد که وجود یک دولت مقتدر می تواند از اضمحلال یک نظام جلوگیری کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری صبح امروز (سه شنبه) در همایش ستاد فرهنگیان حسن روحانی در هتل ارم تهران با یادآوری اقدامات دولت های مختلف در کشور اظهار کرد: ما در دوران دفاع مقدس دولت مقتدری داشتیم که یکی از دلایل موفقیت کشورمان در جنگ بود و بعد از دوران جنگ دولت آقای هاشمی خدمات زیادی به این کشور کرد و پایه هایی که بارها توسط دشمن بمباران شده بود بازسازی شد و بعد از ساختن زیربناها دولت در اختیار دولت بعدی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده که رهبری و رییس جمهور مقتدر در کنار مردم می توانند به کشور کمک کنند و وجود یک دولت مقتدر می تواند از اضمحلال نظام جلوگیری کند.

رییس ستاد انتخابات حسن روحانی تاکید کرد: بعد از دولت سازندگی آقای خاتمی با شعار توسعه سیاسی آمد و با رای بالایی تعجب همگان را برانگیخت.

البته آقای ناطق که از مفاخر ماست و امروز از حامیان دولت تدبیر و امید است در آن زمان رقیب آقای خاتمی بودند و آن زمان شرایط دیگری حکم فرما بود اما تشکیل یک دولت مقتدر توسط آقای خاتمی باعث شد که دولتی به وجود بیاید که بهترین آمار را نسبت به دولتهای قبل و بعد از خودش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما از قعر یک دره به کف رسیده ایم/ دولت مقتدر از اضمحلال نظام جلوگیری می کند

ما از قعر یک دره به کف رسیده ایم/ دولت مقتدر از اضمحلال نظام جلوگیری می کند