مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 15:252017-04-26سياسي

ضعف در تعیین اهداف از مشکلات نظام آموزش است


دانشگاه ها باید مورد اعتماد مردم و مشکل گشا باشند.

- رییس جمعیت توسعه علمی ایران گفت: دانشگاه ها باید مورد اعتماد مردم و مشکل گشا باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جعفر توفیقی داریان در یازدهمین همایش ملی ارزیابی کیفیت در نظم های دانشگاهی در محل دانشگاه تبریز با بیان این مطلب گفت: دانشگاه ها باید به بستری برای اندیشه ورزی، نواندیشی و نظریه پردازی با دانش آموختگانی خلاق و نوآور در متن جامعه تبدیل شود.

رییس جمعیت توسعه علمی ایران تاکید کرد: نظام آموزش عالی کشوررا باید در سه جهت از قبیل آینده این نظام در صورت ادامه روند فعلی، در صورت بازنگری در سیاست ها و راهبردها و با توجه به تحولات آموزش عالی در جهان بررسی کرد.

وی کیفیت را پر کردن شکاف بین وضع موجود و وضع مطلوب دانست و افزود: رکن اساسی کیفیت هدف گذاری محسوب می شود که یکی از مشکلات نظام دانشگاهی، ضعف در تعیین اهداف است.

وی با اشاره به روندهای آموزش عالی در جهان، خاطر نشان کرد: امروزه در جهان افزایش نقش فناوری اطلاعات، شکل گیری پیمان های آموزشی، منطقه ای و بین المللی، افزایش نقل و انتقال و مبادله تولیدات و خدمات آموزشی، گشایش پردیس های دانشگاهی خارج از کشور، افزایش اختیارات دانشگاه ها و آزادی علمی، تاثیر فناوری های شبکه ای بر محیط آموزشی و یادگیری، مواجهه آموزش عالی با تحولات ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف در تعیین اهداف از مشکلات نظام آموزش است

ضعف در تعیین اهداف از مشکلات نظام آموزش است