مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 08:552017-04-28سياسي

لزوم انگ زدایی از بیماری های روحی


مدیر کل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت گفت: فقر سواد سلامت روان در جامعه، انگ ایجاد می کند؛ بر همین اساس رسانه ها و سازمان های مردم نهاد باید در انگ زدایی و ارتقای دانش و آگاهی و اصلاح نگرش مردم در خصوص بیماری های روحی و افسردگی تلاش کنند.

- مدیر کل دفتر سلامت روانی و اجتماعی وزارت بهداشت مطرح کرد لزوم انگ زدایی از بیماری های روحی مدیر کل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت گفت: فقر سواد سلامت روان در جامعه، انگ ایجاد می کند؛ بر همین اساس رسانه ها و سازمان های مردم نهاد باید در انگ زدایی و ارتقای دانش و آگاهی و اصلاح نگرش مردم در خصوص بیماری های روحی و افسردگی تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد حاجبی در همایش حمایت طلبی در حوزه سلامت روانی و اجتماعی در تبریز، اظهار کرد: اختلالات روانپزشکی در انسان از دوران پیش از بسته شدن نطفه وجود دارد و حتی مادر باردار یک ماه پس از بارداری نیز در معرض این اختلالات قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه افسردگی در حال حاضر به بحرانی جهانی تبدیل شده است، گفت: بر همین اساس شعار امسال سازمان بهداشت جهانی "بیایید در رابطه با افسردگی صحبت کنیم" است و این شعار نشان می دهد باید در رابطه با مبارزه با افسردگی همه پای کار بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم انگ زدایی از بیماری های روحی

لزوم انگ زدایی از بیماری های روحی