مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 17:252017-04-28سياسي

جهانگیری: بیشترین میزان نارضایتی مردم از شهرداری است


از میان شش کاندیدای دور دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری،اسحاق جهانگیری به قید قرعه پنجمین کاندیدایی بود که پشت تریبون قرار گرفت تا به این سوال که برنامه شما برای کاهش بروکراسی و افرایش کارامدی دستگاه های اجرایی چیست پاسخ دهد.

- برنامه شما برای کاهش بروکراسی و افرایش کارامدی دستگاه های اجرایی چیست جهانگیری: بیشترین میزان نارضایتی مردم از شهرداری است از میان شش کاندیدای دور دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری،اسحاق جهانگیری به قید قرعه پنجمین کاندیدایی بود که پشت تریبون قرار گرفت تا به این سوال که برنامه شما برای کاهش بروکراسی و افرایش کارامدی دستگاه های اجرایی چیست پاسخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهنگیری در پنجمین سوال مطرح شده در مناظره تلوزیونی کاندیداها به این سوال که برنامه شما برای کاهش بروکراسی و افرایش کارامدی دستگاه های اجرایی چیست، پاسخ داد و گفت: متاسفم که باید بگویم ما پایش هایی را در سطح ملی و استانی انجام داده ایم که در آن بیشترین عدم رضایت مندی مردم به ترتیب از شهرداری و دستگاه قضایی بوده است.

وی اظهار کرد: اساس سرمایه اجتماعی مشارکت مردم است و پیش نیاز هر توسعه ای سرمایه اجتماعی است که اگر کاهش پیدا کند منجر به مساله و آسیب های اجتماعی می شود، بنابراین آنچه اهمیت دارد این است که نگاه دولت نسبت به مسائل اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: بیشترین میزان نارضایتی مردم از شهرداری است

جهانگیری: بیشترین میزان نارضایتی مردم از شهرداری است