مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 23:102017-04-28سياسي

آیینه ای در برابر دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه


محمد جواد ظریف در تشریح ضرورت و اهمیت اقتصاد مقاومتی برای کشور وارتباط برجام با آن، معتقد است "فضای سیاسی و امنیتی کشور باید به نحوی باشد که نه تنها سرمایه گذار خارجی بیاید، - محمد جواد ظریف در تشریح ضرورت و اهمیت اقتصاد مقاومتی برای کشور وارتباط برجام با آن، معتقد است "فضای سیاسی و امنیتی کشور باید به نحوی باشد که نه تنها سرمایه گذار خارجی بیاید، بلکه سرمایه داخلی ما هم فرار نکند و در تولید سرمایه گذاری کند.

در حوزه سیاسی و امنیتی اجرای برجام با نگاه به اقتصاد مقاومتی از یک سو و تقویت امنیت در منطقه از سوی دیگر اولویت اصلی کشور است؛ از امروز برجام یعنی "برنامه جامع اقتصاد مقاومتی.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های پس از انقلاب به خاطر شرایط خاص منطقه ای و جهانی همواره توجه به مسائل امنیتی و سیاسی در اولویت پیگیری های وزارت امور خارجه قرار داشته است و دستگاه دیپلماسی کشور با توجه به شرایط سیاست زده و امنیت زده منطقه ای که در آن قرارداریم، همواره مجبور بوده است نقش مستقیمی در مباحث سیاسی و امنیتی داشته باشد و توجه به مسائل اقتصادی را در اولویت پایین تر قرار دهد.

چند سالی است بر سر توجه به مسائل اقتصادی و اولویت قرار دادن آن اجماعی همگانی در کشور به وجود آمده و در همین چارچوب در دستگاه دیپلماسی کشور نیز توجه به موضوع اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیینه ای در برابر دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه

آیینه ای در برابر دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه