مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 12:402017-04-29سياسي

نگاه انتخاباتی رسانه های عربی در سایت اصولگرا


انتخابات آینده ریاست جمهوری ایران که قرار است نوزدهم ماه مه آینده برگزار شود، از اهمیت بسیاری نه تنها در بعد داخلی بلکه در بعد خارجی و به ویژه در سطح منطقه ای برخودار است و به موازات آغاز پروسه برگزاری انتخابات رسانه ها و مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی منطقه .

- انتخابات آینده ریاست جمهوری ایران که قرار است نوزدهم ماه مه آینده برگزار شود، از اهمیت بسیاری نه تنها در بعد داخلی بلکه در بعد خارجی و به ویژه در سطح منطقه ای برخودار است و به موازات آغاز پروسه برگزاری انتخابات رسانه ها و مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی منطقه ضمن رصد تحولات داخلی به تحلیل و ارزیابی این دور از انتخابات ریاست جمهوری در ایران پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشرق با این مقدمه نوشت: گزارش زیر، بازتاب شماری از تحلیل ها و ارزیابی های منتشرشده در برخی از پایگاه های مطالعاتی و خبری منطقه و انعکاس مواضع آنها در قبال کاندیداهای شرکت کننده و شانس پیروزی هر یک از آنها در این دور از انتخابات ریاست جمهوری است.

پانوروما الشرق الاوسط: ابراهیم رییسی شانس اول پیروزی در انتخابات پایگاه خبری لبنانی پانوروما الشرق الاوسط در تحلیلی بر انتخابات آینده ریاست جمهوری ایران، بر این باور است که از میان شش کاندیدای تاییدصلاحیت شده برای شرکت در انتخابات، شانس حسن روحانی و ابراهیم رییسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه انتخاباتی رسانه های عربی در سایت اصولگرا

نگاه انتخاباتی رسانه های عربی در سایت اصولگرا