مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 13:102017-04-29سياسي

تصمیم رییسی، قالیباف و میرسلیم برای ادامه رقابت با روحانی چیست؟!


گفته می شود، دو سناریوی انتخاباتی جدی مورد نظر جریان اصولگرایی است و قرار است بر اساس همین دو شیوه و متد کار خود را برای انتخابات پیش رو ادامه دهند.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 40 دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی دوران تبلیغات خود را سپری می کند که اصولگرایان با سه گزینه در این دوره حضور دارند و در فاصله 20 روز مانده تا برگزاری این انتخابات باید تاکتیک نهایی خود را برای پیروزی در این عرصه پیاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، اصولگرایان که هم اکنون با سه گزینه سید ابراهیم رییسی، محمدباقرقالیباف و سید مصطفی میرسلیم در عرصه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری حضوری فعال دارند، برنامه ها و ایده های مورد نظر خود را یکی – یکی انجام می دهند و از فرصت تبلیغات به بهترین شکل ممکن برای بیان نظرات، عقاید و برنامه های شان بهره گرفته اند.

این روزها با گرم شدن تنور انتخابات بسیاری از چهره ها و بزرگان اصولگرایی صحبت هایی را از انصراف احتمالی دو گزینه خود به نفع یکی از گزینه ها مطرح می کنند ولی اینکه این موضوع چقدر عینیت و واقعیت پیدا کند، هنوز زود است و گویا این طیف سیاسی دو برنامه مشخص برای این عرصه در نظر دارند.

البته برخی از کناره گیری احتمالی یک یا دو گزینه اصولگرایان به نفع گزینه ای که بیشترین شانس را داشته باشد و در نظرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم رییسی، قالیباف و میرسلیم برای ادامه رقابت با روحانی چیست؟!

تصمیم رییسی، قالیباف و میرسلیم برای ادامه رقابت با روحانی چیست؟!