مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 12:102017-04-30سياسي

سخنرانی رییس جمهور در جمع مردم هرمزگان


رییس جمهور در سالن فجر بندرعباس گفت: هرمزگان همواره سرزمین دلاوری ها، ایستادگی ها و سنگر مبارزه در برابر استعمار خارجی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما "مرکز خلیج فارس، رییس جمهور افزود: مردم هرمزگان نگهبان تنگه هرمز که دروازه صادرات و واردات ایران عزیز ما بوده است، هستند و در سفر به روسیه، طرح اتصال بندرعباس به مسکو برای ترانزیت کالاهای مورد نیاز روسیه از دریا به بندرعباس و انتقال از مسیر راه آهن به اروپای شرقی در حال پیگیری است.

روحانی با اشاره به تکمیل ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بندرعباس گفت: امروز فاز اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس به بهره برداری می رسد که یکی از افتخارات صنعت نفت ایران است.

وی افزود: برخی از تجهیزات مورد نیاز این پالایشگاه در کشور های مختلف سال ها پیش خریداری شده بود، اما به خاطر تحریم های ظالمانه در توقیف بود و اگر برجام و رفع تحریم نبود هیچ وقت این پالایشگاه راه اندازی نمی شد.

روحانی افزود: بعد از برجام آنهایی که می گویند آثار برجام را ندیده ایم امروز به پالایشگاه ستاره خلیج فارس بیایند و ببینند که همه تجهیزات خریداری شده که در توقیف بود به ایران آمده و اکنون نصب شده است.

عهد ما هم در خرداد 92 این بود که راهی را انتخاب کنیم که اموال ایران را حراست کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی رییس جمهور در جمع مردم هرمزگان

سخنرانی رییس جمهور در جمع مردم هرمزگان