مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اردیبهشت 1396 ساعت 16:112017-05-01اقتصادي

دلیل معاف شدن آستان قدس رضوی از پرداخت مالیات / امام به نخست وزیر چه نوشت


گزارش پیش رو، دلیل معاف شدن آستان قدس رضوی از پرداخت مالیات را مورد بررسی قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، درآمد دولت ها در ایران به دو دسته درآمدهای ارزی و ریالی تقسیم می شود.

مهم ترین درآمد اقتصاد ایران در بخش درآمدهای ارزی، حاصل از صادرات و فروش نفت خام و مهم ترین قسمت درآمدهای ریالی نیز درآمدهای ناشی از دریافت مالیات از بنگاه های اقتصادی و مشاغل مختلف است.

موضوعی که به واسطه وجود فعالیت های زیر زمینی و غیرشفاف هرگز به جایگاه واقعی خود در اقتصاد ایران نزدیک نشده و سهم چندانی در بودجه کشور نداشته است.

در این میان، افراد ذی نفع با توجه به وضعیت موجود به دنبال حذف صورت مسئله بوده و هر از چند گاهی با بیان نکاتی غیر واقعی سعی در انحراف افکار عمومی از واقعیت های موجود دارند.

این افراد با پر رنگ کردن سهم منابع موجود در آستان های متبرکه از جمله آستان قدس رضوی در اقتصاد ایران و بدون توجه به ماهیت منابع موجود در این آستان و آستان های مشابه به بیان نکاتی خارج از قوانین شرعی و فقهی جامعه پرداخته تا بتوانند با مطرح کردن این موضوع ذهن ها را از شاهراه های اصلی فرارهای مالیاتی دور کنند.

ریشه معافیت مالیاتی آستان قدس رضوی به منابع مالی این آستان شامل موقوفات و نذورات مردمی باز می گردد که بر اساس احکام موجود از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل معاف شدن آستان قدس رضوی از پرداخت مالیات / امام به نخست وزیر چه نوشت

دلیل معاف شدن آستان قدس رضوی از پرداخت مالیات / امام به نخست وزیر چه نوشت