مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1396 ساعت 00:562017-05-01سياسي

خُرد کردن دهان کارگران پاسخ شایسته ای به مشکلات آنان نیست


صدها کارگرِ از کار بیکار شده کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل نیز با حمل پارچه نوشته هایی با مضمون «به داد ما کارگر ها برسید» به حضور تبلیغاتی رییس جمهور در جمع کارگران واکنش نشان دادند .

- صدها کارگرِ از کار بیکار شده کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل نیز با حمل پارچه نوشته هایی با مضمون به داد ما کارگر ها برسید به حضور تبلیغاتی رییس جمهور در جمع کارگران واکنش نشان دادند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، در برنامه تبلیغاتی دیروز رییس جمهور که در مرقد مطهر حضرت امام(ره) برپا شده بود، در حالی که عده قابل توجهی از کارگران حاضر در این جلسه نسبت به شرایط کاری و معیشتی خود اعتراض کرده و انتظار داشتند به درد دل آنها رسیدگی شود، مجری برنامه با لحنی بی ادبانه و تحریک آمیز وعده خرد کردن دهان را به آنها داده و آنان را مزدور خطاب کرد! حامیان تشکیلاتی و ستادی روحانی از مدتها قبل تلاش زیادی کرده بودند تا به بهانه روز کارگر یک میتینگ انتخاباتی برای وی برگزار کنند و از روزهای قبل به هر نحوی به دنبال پر کردن مرقد امام راحل بودند و هر تدبیری اندیشیدند تا از ورود رسانه های غیرهمسو به این مراسم ممانعت بعمل آورند و همچنین از حضور فرزند مرحوم هاشمی و نوه حضرت امام(ره) نیز نهایت بهره برداری را برای فیلم انتخاباتی رییس جمهور صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خُرد کردن دهان کارگران پاسخ شایسته ای به مشکلات آنان نیست

خُرد کردن دهان کارگران پاسخ شایسته ای به مشکلات آنان نیست