مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1396 ساعت 08:052017-05-02اقتصادي

اقدامی برای کاهش قوانین مزاحم کسب وکار نشده است


رییس هیأت مدیره کانون انجمن های صنفی کارفرمایی خوزستان گفت: ما باید سالی 10 درصد قوانینی که در حوزه کسب و کار مشکل ایجاد می کنند را کاهش دهیم اما نه مجلس و نه دولت، - اقدامات لازم برای کاهش این قوانین را انجام ندادند و یکی از علت های اصلی رکود، شاید وجود همین قوانین مزاحم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمد قنوات در نشست خبری خود که امروز، 11 اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، کانون کارفرمایان استان به استناد ماده 131 قانون کار تشکیل شده است، اظهار کرد: هر کانون می تواند با 10 عضو انجمن تشکیل شود و در سال 82 نیز کانون کارفرمایان استان ثبت شد و هم اکنون حدود 81 انجمن صنفی در حوزه کارفرمایی در خوزستان به ثبت رسیده و عضو این کانون هستند.

تعامل خوبی با حوزه کارگری داریم وی افزود: کانون کارفرمایان مشکلات حوزه کارفرمایی، معرفی نمایندگان کارفرما در هیأت تحقیق را انجام می دهد.

همچنین کانون عضو کمیته بررسی مشاغل زیان آور و عضو هیأت اجرایی مجموعه های کارگری استان است و مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی را دنبال می کند و می توان گفت تعامل مناسبی با حوزه کارگری از جمله کانون هماهنگی شوراهای کار استان دارد.

قنوات گفت: در حوزه کارگری، مشکلاتی وجود دارد که در کل کشور توجه چندانی به تشکل های صنفی این حوزه نشده و این مسأله را ما در سمن ها نیز شاهد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامی برای کاهش قوانین مزاحم کسب وکار نشده است

اقدامی برای کاهش قوانین مزاحم کسب وکار نشده است