مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1396 ساعت 09:252017-05-02بين الملل

کمیته روابط بین الملل مجلس اعیان انگلیس: ترامپ برای پاره کردن برجام پشتیبانی ندارد


کمیته روابط بین الملل مجلس اعیان انگلیس بر لزوم تسهیل مقررات بانکی برای بازشدن منابع جدید مالی برای ایران، حتی در صورتی که آمریکا از این درخواست پیروی نکند، - کمیته روابط بین الملل مجلس اعیان انگلیس: ترامپ برای پاره کردن برجام پشتیبانی ندارد کمیته روابط بین الملل مجلس اعیان انگلیس بر لزوم تسهیل مقررات بانکی برای بازشدن منابع جدید مالی برای ایران، حتی در صورتی که آمریکا از این درخواست پیروی نکند، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، کمیته روابط بین الملل مجلس اعیان انگلیس روز سه شنبه(امروز) با انتشار گزارشی خواستار آن شده که لندن مستقل از آمریکا، از طریق همکاری نزدیک تر با اروپا از ادامه اجرای توافق هسته ای با ایران اطمینان حاصل کند.

کمیته روابط بین الملل مجلس اعیان انگلیس در ادامه از دولت لندن خواسته است تا بعد از خروج این کشور از اتحادیه اروپا تجارت با ایران را در اولویت قرار دهد و از طریق همکاری با اتحادیه اروپا، محدودیت های بانکی اعطای وام و سرمایه گذاری در ایران را رفع کند.

این کمیته در گزارش خود مواضع دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا درباره برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) را غیرسازنده خوانده و آورده است: دونالد ترامپ از حمایت بین الملل برای پاره کرده توافق هسته ای برخوردار نیست و چنین رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته روابط بین الملل مجلس اعیان انگلیس: ترامپ برای پاره کردن برجام پشتیبانی ندارد

کمیته روابط بین الملل مجلس اعیان انگلیس: ترامپ برای پاره کردن برجام پشتیبانی ندارد