مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1396 ساعت 10:362017-05-02فرهنگي

جین استِین نویسنده آمریکایی خودکشی کرد


نویسنده معروف آمریکایی که کتاب های زندگینامه بابی کندی و ادی سجویک را قلم زد خود را از آپارتمانش به پایین انداخت و خودکشی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات "، جین استِین نویسنده 83 ساله آمریکایی دیروز خود را از بالای آپارتمانش در منهتن به پایین انداخت و جانش را از دست داد.

نویسنده معروف آمریکایی که کتاب های زندگینامه بابی کندی و ادی سجویک را قلم زد خود را از پنت هوس آپارتمانش به پایین انداخت و خودکشی کرد.

این نویسنده 83 ساله خود را از بالای ساختمان 15 طبقه میدان گارسیا در قسمت شرقی نیویورک در ساعت 10 و 35 دقیقه صبح به پایین انداخت اما تا پایین نیامد و با بالکن طبقه دهم برخورد کرد و جان خود را از دست داد.

جالب اینجاست که 29 سال پیش کارتر واندربیلت فرزند گلوریا واندربیلت و برادر مدیر شبکه CNN نیز از همین طبقه خود را به پایین انداخت و خودکشی کرد.

استین آدم فعالی بود و زمانی که برای ادامه تحصیل به فرانسه رفت در آنجا با ویلیام فاکنر معروف و دارنده جایزه نوبل ادبیات مصاحبه کرد و بلافاصله به استخدام مجله ریویوی پاریس درآمد سپس به آمریکا بازگشت و دستیار الیا کازان کارگردان شد و نقش بسزایی در ساخت فیلم گربه ای روی شیروانی داغ با بازی پل نیومن داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جین استِین نویسنده آمریکایی خودکشی کرد

جین استِین نویسنده آمریکایی خودکشی کرد