مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1396 ساعت 11:312017-05-02دانش

دولتمردان از نگاه افراطی به خارج از کشور دست بردارند


دانشجوی عمران دانشگاه علم و فناوری مازندران با بیان اینکه دانشجوی بسیجی باید اقصاد مقاومتی را از دولتمردان مطالبه کند، گفت: راهکارهای متعددی برای حل مشکلات وجود دارد؛ - بنابراین دولتمردان باید به راهکارهای دست یابی به اقتصاد مقاومتی توجه کنند و از نگاه افراطی به خارج کشور دست بردارند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امید حبیبی نودهی، دانشجوی عمران دانشگاه علم و فناوری مازندران با بیان اینکه دانشجویی بسیجی باید اقصاد مقاومتی را از دولتمردان مطالبه کند، گفت: راهکارهای متعددی برای حل مشکلات وجود دارد؛ دولتمردان باید به راهکارهای دست یابی به اقتصاد مقاومتی توجه کنند و از نگاه افراطی به خارج کشور دست بردارند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی توجه به تولید داخل، افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند باید تمام توجه مسئولان به داخل مرز ها باشد و آنقدر از تاثیر تحریم بر اقتصاد کشور سخن نگویند.

حبیبی نودهی 20 درصد از مشکلات اقتصادی را مربوط به تحریم دانست و تاکید کرد: توانایی داخلی بیش از حد تصور است؛ اما نگاه دولت به خارج از مرزها موجب شده تا توانمندی های داخلی مهجور بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان از نگاه افراطی به خارج از کشور دست بردارند

دولتمردان از نگاه افراطی به خارج از کشور دست بردارند