مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1396 ساعت 15:102017-05-02اقتصادي

برای رسیدن به توسعه باید به آموزش ابتدایی توجه شود


نامزد جایزه نوبل بهترین معلم جهان گفت: ستون هر نظامی بر عهده آموزش ابتدایی است و کشوری موفق می شود که به ایده های این سطح آموزش توجه کند.

- فردوس حاجیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ریشه اقتصاد مقاومتی، دانش بنیان و اصل این امر در آموزش ابتدایی است و اگر مردم به دنبال داشتن کشوری پیشرفته هستند باید آموزگاران و دانش آموزان ابتدایی آن را مورد حمایت قرار دهند.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به اقتصادی پویا باید به پنج اصل ایده، خلاقیت، اختراع، نوآوری و محصول توجه کرد، گفت: باید توجه کرد که برای رسیدن به نقطه مطلوب، امید در جامعه تداوم و آموزگاران و دانش آموزان از اهمیت فراوانی برخوردار باشند.

معلم برگزیده یونسکو با اشاره به اینکه ایران سرزمین عقلانیت،خرد و تدبیر است و در مازندران اسطوره های فراوانی حضور داشتند، اظهار کرد: آموزگاری را به هر شغلی ترجیح می دهم و همواره مروج فرهنگ، صلح، مهربانی و مدافع حقوق آموزگاران باشم.

حاجیان به اهمیت تدریس خرد و اندیشه اشاره و خاطرنشان کرد: تدریس خرد به این معنی است که در مدت کوتاهی بر سه پایه برنامه ریزی، عملکرد و اجرا اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش می توان در جایگاه مناسب قرار گرفت، گفت: رسیدن به تولید و کاری که در معاونت آموزش ابتدایی انجام شده و اکنون سه سال است که در شهر قائم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رسیدن به توسعه باید به آموزش ابتدایی توجه شود

برای رسیدن به توسعه باید به آموزش ابتدایی توجه شود