مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اردیبهشت 1396 ساعت 09:402017-05-03سياسي

بررسی راهکارهای لازم برای ارتقا سلامت جامعه در گردهمایی مدیران کل بهزیستی کشور


مشاوران ومدیران کل بهزیستی کل کشور صبح امروز در کرمانشاه گرد هم آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا و سیما مر کز کرمانشاه، گردهمایی مشاوران ومدیران کل بهزیستی استان ها صبح امروز با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور، مشاورامور بانوان بهزیستی کشور، قائم مقام بهزیستی کشور و مشاوران امور بانوان مدیران بهزیستی سراسر کشور در محل در مجتمع فرهنگی- آموزشی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد.

مشاورسازمان بهزیستی کشورهدف ازبر گزاری این همایش رابررسی راهکارهای لازم برای ارتقا سلامت جامعه، توسعه واحد های دانش بنیان و ارتقا سطح آگاهی خانواده ها اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: افزایش مستمری مددجویان بهزیستی، نمونه بارزی از خدماتی بود که پس از سال ها انتظار مددجویان به وقوع پیوست.

وی اجباری شدن آزمایشات ژنتیک و پیشگیری از محرومیت ها را از دیگر نمونه های این تلاش ها برشمرد و گفت: با هزینه بالای این آزمایشات و اینکه خانواده های نیازمند نمی توانند از این آزمایشات استفاده کنند قادری با اشاره به اهمیت وجود اورژانس اجتماعی در جامعه افزود: برای هر مسئله که ما بخواهیم حل کنیم به ابزاری نیازمندیم که شاید مهمترین آن در حد مسائل اجتماعی، همین زیرساخت اورژانس اجتماعی است قادری، از افتتاح کارگاه ساخت اندام مصنوعی برای نخستین بار در غرب کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راهکارهای لازم برای ارتقا سلامت جامعه در گردهمایی مدیران کل بهزیستی کشور

بررسی راهکارهای لازم برای ارتقا سلامت جامعه در گردهمایی مدیران کل بهزیستی کشور