مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اردیبهشت 1396 ساعت 10:052017-05-03سياسي

حمایت از فعالیت های غیردولتی، اولویت کارگروه مد و لباس


در این برهه طلایی مد و لباس که توانسته ایم جنبش و چرخشی رو به جلو را رقم بزنیم، باید سپاسگزار توجه و تاکیدات مقام معظم رهبری در این عرصه باشیم، - دبیر کارگروه مد و لباس گفت: در این برهه طلایی مد و لباس که توانسته ایم جنبش و چرخشی رو به جلو را رقم بزنیم، باید سپاسگزار توجه و تاکیدات مقام معظم رهبری در این عرصه باشیم، زیرا مسیری روشن و آکنده با مهر را در برابر هنرمندان طراحی و دوخت شکل داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، حمید قبادی - دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس - در دیدار با دست اندکاران و برگزارکنندگان جشنواره کشوری مد و لباس قزوین، اظهار کرد: لازم است تمام اداره ها، سازمان ها، ارگان ها و موسسات فرهنگی و هنری فعال در حوزه مد و لباس، با برداشتن موانع و نیز همدلی، آثار فاخر ارزشمندی را به جامعه عرضه کنند.

وی ادامه داد: بر همه ما تکلیف است، ارتباطی صحیح، مستحکم و مداوم را میان طراحان و صنعت برقرار کنیم تا مردم و مخاطبان در همه جای دنیا بتوانند از سلیقه و ذائقه هنر ایرانی بهره مند شوند.

او در این دیدار با اشاره به روند مستمر برگزاری جشنواره های استانی، گفت: برگزاری مطلوب این رویدادها در سطح استانی، کشوری و بین المللی، پیشرفت این هنر ملی ما را به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از فعالیت های غیردولتی، اولویت کارگروه مد و لباس

حمایت از فعالیت های غیردولتی، اولویت کارگروه مد و لباس