مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اردیبهشت 1396 ساعت 19:402017-05-03ورزشي

نشست خبری صبای قم و استقلال خوزستان


نشست خبری میان مربیان دو تیم صبای قم و استقلال خوزستان عصر امروز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما سرمربیان دو تیم صبای قم و استقلال خوزستان عصر امروز چهارشنبه 13 اردیبهشت 96 ساعت 18:30 در نشست خبری قبل از بازی تیمشان برابر یکدیگر در سالن کنفرانس هتل قم حضور یافتند.

در ابتدای این نشست صمد مرفاوی سرمربی تیم صبای قم دیدار فردا مقابل استقلال خوزستان را مهم دانست و گفت : فردا در مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که توانسته نتایج مطلوبی را در این فصل کسب کند و جایگاه مناسب تری نسبت به تیم صبای قم در جدول این دور از رقابت ها داشته باشد.

وی افزود : با توجه به بازی گذشته برابر نفت تهران و کسب پیروزی بازیکنان از شرایط روحی و روانی مناسبی برخوردار هستند و امیدواریم تا بتوانیم با کسب سه امتیاز این دیدار خانگی شرایط خود را در جدول این دور از رقابت ها بهبود بخشیم .

سرمربی صبای قم حضور تماشاگران و بهبود عملکرد بازیکنان در دیدارهای اخیر را مناسب دانست و تصریح کرد : حضور پرشور تماشاگران همواره به عنوان یک یار دوازدهم در کنار تیم باعث شده است که تیم صبای قم نتایج مطلوبی را کسب کند و امیدوار هستیم تا در بازی فردا نیز شاهد حضور تماشاگران و حامیان تیم در ورزشگاه باشیم تا بتوانیم با کسب پیروزی رضایت آنها را نیز کسب کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری صبای قم و استقلال خوزستان

نشست خبری صبای قم و استقلال خوزستان