مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اردیبهشت 1396 ساعت 10:112017-05-04ورزشي

تورنمنت دوستی ایران و آفریقا – مراکش پیروزی نوجوانان کشتی تهران بر منتخب آفریقا


تیم منتخب کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در تورنمنت دوستی ایران و آفریقا در مراکش، برابر تیم منتخب آفریقا 8 بر 2 به پیروزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ تیم منتخب کشتی آزاد نوجوانان تهران که به نمایندگی از کشورمان در این دیدار شرکت کرده بود، توسط سجاد بنیانی در وزن 42 کیلوگرم، امید رضایی در وزن 46 کیلوگرم، امیر ارسلان دارابی در وزن 54 کیلوگرم، سیدمبین حسینی در وزن 63 کیلوگرم، سجاد مقصودی در وزن 69 کیلوگرم، مهرشاد گل میشی در وزن 76 کیلوگرم، علی سلمانی در وزن 86 کیلوگرم و حامد عبدالله زاده در وزن 100 کیلوگرم رقبای آفریقایی خود را شکست دادند اما امیر مهدی قربان پور در وزن 50 کیلوگرم و ابراهیم محمد نیا در وزن 58 کیلوگرم برابر حریفان خود مغلوب شدند.

هدایت تیم منتخب کشتی آزاد نوجوانان کشورمان برعهده احمد نجاریان و هادی داداشی بود و داور کشورمان ولی اله شربتی نیز در این مسابقه قضاوت کرد.

؛ در ترکیب تیم منتخب آفریقا کشتی گیرانی از کشورهای آفریقای جنوبی، مراکش، الجزایر، گینه و سودان به میدان رفتند.

در ادامه تورنمنت دوستی ایران و آفریقا که در کشور مراکش برگزار می شود امشب تیم منتخب کشتی فرنگی بزرگسالان خوزستان نماینده کشورمان به مصاف تیم منتخب قاره آفریقا می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورنمنت دوستی ایران و آفریقا – مراکش پیروزی نوجوانان کشتی تهران بر منتخب آفریقا

تورنمنت دوستی ایران و آفریقا – مراکش پیروزی نوجوانان کشتی تهران بر منتخب آفریقا