مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اردیبهشت 1396 ساعت 21:102017-05-04اقتصادي

افزایش ردیف بودجه ای ورزش و اشتغال برای جوانان


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در رشت گفت: ردیف بودجه ای اشتغال و ورزش جوانان امسال افزایش یافت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما"، مرکز گیلان محمدباقر نوبخت عصر امروز در جشنواره نشاط و امید که به مناسبت هفته جوان در رشت برگزار شد با اشاره به ضرورت ایجاد فضای نشاط و همدلی در جامعه گفت: سازمان برنامه و بودجه سعی کرده با افزایش ردیف بودجه ای ورزش و جوانان برای توسعه و ارتقای این حوزه بیش از پیش تلاش کند.

وی افزود: باید تلاش شود با همدلی و تعامل سازنده و بهره گیری از ظرفیت جوانان فضای موجود کشور در راستای افزایش تولید و اشتغال و تحقق شعار سال قراربگیرد.

معاون رییس جمهور به صعود تیم فوتبال سپیدرود رشت به لیگ برتر فوتبال کشور اشاره کرد و افزود: سعی می کنیم در نشستی با مسولان ورزش گیلان و مدیران باشگاه مشکلات وبدهی های این باشگاه را رفع کنیم.

محمد علی نجفی استاندار گیلان هم در این مراسم با اشاره به جایگاه ورزش گیلان در عرصه ملی و بین المللی گفت: کسب مدال های قهرمانی در رشته های تکواندو ،کاراته ، شمشیر بازی و قایقرانی که توسط جوانان ورزشکار گیلان رقم خورده ،نشان دهنده توجه فضای آرام ،با نشاط و امید بخش در استان است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ردیف بودجه ای ورزش و اشتغال برای جوانان

افزایش ردیف بودجه ای ورزش و اشتغال برای جوانان