مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اردیبهشت 1396 ساعت 09:252017-05-05اقتصادي

امضای 20 تفاهم نامه سرمایه گذاری بخش گردشگری در استان سمنان


در همایش سرمایه گذاری استان سمنان 20 تفاهم نامه در حوزه گردشگری امضا شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "، در این همایش سرمایه گذاری که در مهدیشهر برگزار شد ، سرمایه گذاران بخش خصوصی 20 تفاهم نامه پیشنهادی در حوزه گردشگری به ارزش پنج هزار و 116 میلیارد ریال را امضا کردند .

استاندار سمنان در این همایش با بیان اینکه این استان آمادگی کامل برای جذب سرمایه گذاران را دارد بر فعالیت بیشتر بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان تاکید کرد و افزود: با توجه به توان و ظرفیت بخش خصوصی و حمایت از آن ها، فعالان می توان رونق بیشتری در بخش گردشگری ایجاد کنند.

معاون صندوق احیای اماکن تاریخی هم در این همایش گفت: 400 بنای تاریخی در کشور برای احیا شناسایی شده است که در صورت سرمایه گذاری 300 میلیون دلار جذب خواهد شد.

علی کاظمی اضافه کرد: در استان سمنان تاکنون پنج بنای تاریخی برای احیا واگذار شده و در این شاخص، سمنان بعد از استان های یزد و اصفهان قرار گرفته است.

احمد همتی هم در این همایش با بیان اینکه ایران دارای تنوع گردشگری بسیار زیادی است که هر نوع سلیقه ای را راضی می کند افزود: گردشگر درمانی یکی از حوزه های جذب گردشگر است که باید به افرادی که برای درمان به ایران می آیند، به عنوان یک فرصت نگاه کرد و آن ها را به بازدید از ایران تشویق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 20 تفاهم نامه سرمایه گذاری بخش گردشگری در استان سمنان

امضای 20 تفاهم نامه سرمایه گذاری بخش گردشگری در استان سمنان