مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اردیبهشت 1396 ساعت 12:352017-05-05ورزشي

حیدری: کشتی پهلوانی اروپا در سطح بالایی برگزار شد


رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی گفت: برگزاری رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی اروپا حرکت جدیدی در توسعه کشتی پهلوانی در دنیا بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رضا حیدری با بیان این مطلب اظهار کرد: خوشبختانه با وجود زمان کوتاهی که کمیته پهلوانی اتحادیه جهانی کشتی فعالیت خود را در زمینه کشتی پهلوانی در دنیا آغاز کرده است، با توجه به حمایت های فدراسیون کشتی شاهد رشد خوبی در این رشته در میان فدراسیون های ملی کشتی دنیا بوده ایم.

او ادامه داد: رقابت های اروپایی هفته گذشته در سطح بالایی با حضور 18 کشور از قاره سبز در شهر نویساد صربستان برگزار شد و کشتی گیران برخی کشورها از جمله مجارستان و گرجستان با آشنایی کامل از فنون این رشته اصیل در مسابقات شرکت کرده بودند.

کاملا مشخص است پس از برگزاری چندین مسابقه بین المللی پهلوانی و مسابقات جهانی فدراسیون های کشتی دنیا روی فنون کشتی پهلوانی کار می کنند.

دارنده شش مدال المپیک و جهان در ادامه تصریح کرد: ما به دنبال رشد و توسعه کشتی پهلوانی در سراسر دنیا هستیم از این رو یک دوره کلاس بین المللی داوری مخصوص قاره اروپا در خلال رقابت های اروپایی و با حضور داورانی از این قاره برگزار شد.

وی با اشاره به این که برگزاری رقابت های اروپایی نشان از حمایت جدی اتحادیه جهانی کشتی از این رشته را دارد اظهار کرد: ما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: کشتی پهلوانی اروپا در سطح بالایی برگزار شد

حیدری: کشتی پهلوانی اروپا در سطح بالایی برگزار شد