مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اردیبهشت 1396 ساعت 11:502017-05-06فرهنگي

چرا تمام این بازیگران کچل هستند؟!


کارگردان نمایش «محفل بی عاری» تاکید دارد: این اثر که به موضوعی تاریخی اشاره دارد، با هدف ایجاد فضایی تجربی و مدرن براساس داستانی ایرانی اجرا شده است.

- کارگردان نمایش محفل بی عاری تاکید دارد: این اثر که به موضوعی تاریخی اشاره دارد، با هدف ایجاد فضایی تجربی و مدرن براساس داستانی ایرانی اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،طبق گزارش رسیده در طول تاریخ قدرتمندان برای رسیدن به جایگاه مورد نظر خود، گاهی دست به اقداماتی غیر انسانی می زندند و یکی از این اقدامات که در تاریخ ایران به ثبت رسیده است، اخته کردن برخی از افراد به بهانه های مختلف بوده که بی شک آسیب های روحی و جسمی زیادی به فرد وارد می شده است.

سیاوش بهادری راد در نمایش محفل بی عاری که آن را در تئاترشهر روی صحنه دارد به این موضوع پرداخته و درباره آن توضیح می دهد: یکی از دلایل اجرای محفل بی عاری این بود که می خواستیم به خودمان ثابت کنیم و برایمان تجربه شود که حتماً لازم نیست برای ایجاد فضای تجربی و مدرن به سمت داستان های غیر ایرانی و بی هویت جغرافیایی برویم چرا که می توانیم داستان های ایرانی را در فضای مدرن روایت کنیم.

او اضافه می کند: البته یک سری تجربیات در مورد داستان های تاریخی ایران به این صورت اجرا شده اما هم بسیار کم بوده و هم خیلی از آن ها درگیر المان یا خرده کاری های کلیشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تمام این بازیگران کچل هستند؟!

چرا تمام این بازیگران کچل هستند؟!