مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اردیبهشت 1396 ساعت 21:002017-05-06سياسي

برنامه های سفر روحانی به همدان


رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در همدان گفت: مردم از قبل با آرمان ها و برنامه های رییس جمهور آشنا بوده اند؛ بنابراین علت حضور آقای روحانی در بین مردم استان همدان عرض ارادت و حفظ حرمت مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - منطقه همدان، محمدهادی ضرابی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رییس جمهور بنا دارد برای تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به استان های مختلف کشور سفر کند، اظهار کرد: حضور حسن روحانی در سفرهای استانی به اندازه یک سخنرانی است و گاهی به علت محدودیت زمانی مجبور به دو سفر در یک روز می شود.

وی با بیان اینکه می توان ادعا کرد تنها سرمایه عظیم اجتماعی دولت تدبیر و امید، مردم هستند، افزود: علت سفر رییس جمهور به استان ها معرفی خود به مردم نیست بلکه بارها از طریق رسانه ها، آرمان ها و برنامه های وی به گوش مردم رسیده و در واقع حضور در بین مردم استان ها، عرض ارادت و حفظ حرمت مردم است.

ضرابی خاطرنشان کرد: صبح روز دوشنبه 18 اردیبهشت، رییس جمهور وارد استان می شود و بعد از افتتاح راه آهن همدان - تهران، ساعت 9:30 در سالن ابن سینای شهر همدان، خیر مقدمی از جانب رییس ستاد در استان صورت خواهد گرفت و بعد از اجرای برنامه های پیش بینی شده هنری و پخش موزیک زنده رییس جمهور در جمع علاقه مندان و هواداران خود سخنرانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سفر روحانی به همدان

برنامه های سفر روحانی به همدان