مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اردیبهشت 1396 ساعت 09:402017-05-07فرهنگي

چرا «دیوید لینچ» از سینما خداحافظی کرد؟


«دیوید لینچ» کارگردان مؤلف و نامدار آمریکایی در مصاحبه ای درباره دلایل خود برای کناره گیری از ساخت فیلم های بلند سینمایی را اعلام کرد.

- دیوید لینچ کارگردان مؤلف و نامدار آمریکایی در مصاحبه ای درباره دلایل خود برای کناره گیری از ساخت فیلم های بلند سینمایی را اعلام کرد.

دیوید لینچ که ماه آینده فصل سوم شاهکار تلویزیونی خود یعنی سریال تویین پیکس را پس از یک وقفه 27 ساله رونمایی می کند، در مصاحبه با روزنامه سیدنی مورنینگ تصریح کرد که دیگر به دنیای سینما و فیلم بلند باز نخواهد گشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ایندی وایر ، لینچ که پس از فیلم امپراطور درون در سال 2006، هیچ فیلم بلند دیگری نساخته، معتقد است که" این فیلم پایان حرفه فیلمسازی او در سینما بوده است" و توضیح می دهد: "به هر حال این صنعت در حال تغییر است و در این صنعت فیلم های چندقسمتی و بلاک باسترها (فیلم های پرهزینه و پرفروش) دیگر جایی برای افراد خلاقی چون من وجود ندارد.

"این هنرمند 71 ساله ادامه داد: "خیلی چیزها فرق کرده و بسیاری از فیلم هایی که ممکن است آثار فوق العاده ای هم باشند دیگر در گیشه فروش خوبی ندارند و شرایط فروش برای فیلم هایی فراهم است که من علاقه ای به ساخت آنها ندارم".


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «دیوید لینچ» از سینما خداحافظی کرد؟

چرا «دیوید لینچ» از سینما خداحافظی کرد؟