مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اردیبهشت 1396 ساعت 13:302017-05-07پزشكي

فعالیت کلینیک اسکولیوز جهت درمان انحراف ستون فقرات در مرکز جامع توانبخشی


مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: مرکز جامع توانبخشی هلال احمر در زمینه ساخت وسایل کمک حرکتی و ارائه خدمات به بیماران فعال است.

- دکتر پیمان پیشگاهی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه، بسیاری از مشکلات ستون فقرات در سنین نوجوانی، شروع بلوغ و تغییرات ساختاری در بدن ایجاد می شود، اظهارکرد: از آنجایی که این مشکل بسیار رایج است، مورد توجه خاص مسئولان مرکز جامع توانبخشی هلال احمر است.

وی با اشاره به ساخت انواع بریس با توجه به نوع، علت و شدت ضایعه، برای درمان انحراف ستون فقرات، افزود: یکی از دلایل ایجاد این مشکلات، عادات روزمره زندگی، مشکلات ساختاری و بیماری های مختلف است که می تواند در نواحی مختلف ستون فقرات ایجاد و پنهان بماند.

پیشگاهی در ادامه با بیان این مطلب که مرکز جامع توانبخشی به منظور اقدام به موقع، از طریق انجام غربالگری در مدارس افرادی که دارای مشکلاتی از قبیل انحراف ستون فقرات، گودی کمر، قوزهای پشتی و غیره هستند را شناسایی می کنند، گفت: این افراد توسط متخصص ستون فقرات معاینه و با عکس برداری موضع، شدت و زاویه انحراف مشخص می شود.

مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه تجویز و استفاده از میلواکی به عنوان یکی از راه های روش های درمان کافی نیست، خاطرنشان کرد: به دنبال ابتلا به این بیماری، مشکلاتی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کلینیک اسکولیوز جهت درمان انحراف ستون فقرات در مرکز جامع توانبخشی

فعالیت کلینیک اسکولیوز جهت درمان انحراف ستون فقرات در مرکز جامع توانبخشی