مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اردیبهشت 1396 ساعت 18:002017-05-07سياسي

هوادارانی که منشور اخلاقی را زیر پا بگذارند کاندیدای خود را تخریب می کنند


رییس ستاد انتخاباتی روحانی در قم گفت:اخلاق رکن مهمی در تبلیغات است و هوادارانی که منشور اخلاقی را زیر پا بگذارند کاندیدای خود را تخریب می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سید مهدی علیزاده طباطبایی عصر امروز در نشست خبری افزود:ما توصیه هایی در ستاد داریم که تبلیغات در چارچوب قانون باشد و طبق منشور اخلاقی حرکت می کنیم و تخریب گران جایی در ستاد ندارند.

وی خاطرنشان کرد:در حال حاضر 16 ستاد در قم فعال است که طبق قانون می توانیم 18 ستاد در هر منطقه ای داشته باشیم و 2 ستاد نیز در استان و یک شهرستان فعال باشد.

طباطبایی تصریح کرد:سخنرانان زیادی در ستادها سخنرانی کرده اند ما ترجیح می دهیم کمتر از عکس استفاده کنیم و بیشتر واقعیات را از طریق سخنرانی منعکس نماییم ضمن اینکه تریبون های آزاد و گفت و گوی چهره به چهره نیز در ستاد برگزار می شود.

وی بیان کرد:انتخابات ویژگی های خاص خود را دارد که گاهی لحظات آخر ممکن است تغییر کنید در حال حاضر پیش بینی ما این است که روحانی در همان مرحله اول آرای لازم را به دست می آورند.

وی در مورد سفر دکتر روحانی به قم عنوان کرد: احتمال سفر به قم وجود دارد اما تاریخ آن هنوز مشخص نشده است.

مردم قم از نظر فرهنگی نسبت به همه جای کشور رشد بالایی دارند بیش از 30 درصد از نشر در قم انجام می شود و امیدواریم گروه های سیاسی و مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوادارانی که منشور اخلاقی را زیر پا بگذارند کاندیدای خود را تخریب می کنند

هوادارانی که منشور اخلاقی را زیر پا بگذارند کاندیدای خود را تخریب می کنند