مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اردیبهشت 1396 ساعت 07:502017-05-08ورزشي

پایه کشتی البرز قوی است


ظرفیت های اصلی رشته کشتی را باید در سنین پایین جستجو کرد.

- یک مربی کشتی گفت: ظرفیت های اصلی رشته کشتی را باید در سنین پایین جستجو کرد.

مهدی محرم پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ، اظهار کرد: البرز ظرفیت های بالایی در ورزش کشتی دارد که بسیاری از آنها ناشناخته مانده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مقام سوم کشتی کشور در رده های نونهالان و خردسالان از آن ورزشکاران البرزی است که این موضوع نشان می دهد که پایه کشتی در این استان قوی است و می توان به آینده خوب کشتی البرز امیدوار بود.

وی با اشاره به وضعیت رده نوجوانان کشتی البرز افزود: در رده نوجوانان نیز چند نفر دارای سهمیه انتخابی تیم ملی ایران هستند که نیاز است تا تعداد آنها افزایش یابد.

این قهرمان کشتی افزود: برای تحقق هدف مذکور باید پیشکسوتان و مربیان همکاری بیشتری با علاقه مندان این رشته داشته باشند تا استعدادها شکوفا شوند.

وی با تاکید بر ضرورت شناسایی استعدادهای رشته کشتی در استان توضیح داد: به دلیل این که ظرفیت های اصلی این ورزش در سنین پایه هستند باید آنها را شناسایی کرد و نسبت به پرورششان به بهترین نحو اقدام کرد.

محرم پور در بخش دیگری از صحبت های خود به دشواری های فعالیت در رشته کشتی اشاره کرد و گفت : همه رشته های ورزشی سختی های خاص خود را دارند اما کشتی نسبت به رشته های دیگر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه کشتی البرز قوی است

پایه کشتی البرز قوی است