مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اردیبهشت 1396 ساعت 13:002017-05-08اقتصادي

عملکرد دولت یازدهم در 4 سال اخیر بسیار مثبت و شفاف بود


رییس ستاد انتخاباتی روحانی در سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد دولت یازدهم در 4 سال اخیر بسیار مثبت و شفاف بود، هر چند که تنگناهایی از دولت گذشته وجود داشت و این دولت با سختی و تلاش توانست تخریب هایی که از دولت قبل وجود داشت را ترمیم کرده و بستری را برای رشد .

- رییس ستاد انتخاباتی روحانی در سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد دولت یازدهم در 4 سال اخیر بسیار مثبت و شفاف بود، هر چند که تنگناهایی از دولت گذشته وجود داشت و این دولت با سختی و تلاش توانست تخریب هایی که از دولت قبل وجود داشت را ترمیم کرده و بستری را برای رشد و توسعه اقتصادی فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان فروزش در جمع خبرنگاران افزود: دولت در حوزه اقتصاد با توجه به اینکه متوسط رشد اقتصادی ایران در برنامه قبلی حدود 8 درصد بود، موفق شد رشد اقتصادی را از منفی 6 درصد به مثبت 6 درصد برساند که این نشان می دهد تلاش های زیادی از سوی دولت صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در حوزه سلامت دولت با اجرای طرح تحول نظام سلامت سبب شد در اکثر شهرهای ایران سهمی که مردم برای درمان پرداخت می کنند، بسیار کاهش یابد و مردم از این پدیده راضی هستند؛ اینها چشمه ای از فعالیت های دولت یازدهم است و ما هم به عزت و سربلندی ایران فکر می کنیم و ادامه دولت آقای روحانی به نفع کشور است و به همین دلیل تلاش می کنیم بستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دولت یازدهم در 4 سال اخیر بسیار مثبت و شفاف بود

عملکرد دولت یازدهم در 4 سال اخیر بسیار مثبت و شفاف بود