مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اردیبهشت 1396 ساعت 14:312017-05-08سياسي

پرونده انتخابات رییس جمهوری/ 24 انتقاد تند چپ از آیت الله هاشمی رفسنجانی چه بود؟


آیت الله هاشمی رفسنجانی از یک سو مورد نقد جناح چپ بود که وی را عامل شکست و حذف خود در انتخابات مجلس چهارم می دانستندو از سوی دیگر مورد انتقاد جناح موسوم به راست به دلیل استفاده از افراد چپ گرا در کابینه اول خود بود.

- " ـ گروه تاریخ: در حالی که در سال 1372 فضای انتخابات کم کم گرم می شد پیش بینی ها از قطعیت ریاست جمهوری مجدد آقای هاشمی رفسنجانی حکایت داشتند اما حضور آقای هاشمی رفسنجانی در رقابت های انتخاباتی برای دوره دوم، در شرایطی دنبال می شد که از سوی هواداران مجمع روحانیون مبارز و به خصوص روزنامه سلام مورد هجمه های جدی قرار گرفته بود.

جناح موسوم به چپ که با عدم اقبال مردم در انتخابات مجلس چهارم مواجه شده بود با بهانه قرار دادن رد صلاحیت برخی از چهره های خود موجی از انتقاد را به راه انداختند.

ولی عملکرد بعدی آنها نشان داد که به خوبی پی برده اند که در افکار عمومی، شانسی برای پیروزی ندارند و بنا دارند تا به بازسای خود بپردازند و فضا را برای رقیب باز بگذارند اما این استراتژی هرگز به عدم انتقاد آنها از دولت منتهی نشد.

آقای هاشمی رفسنجانی از یک سو مورد نقد جناح چپ بود که وی را عامل شکست و حذف خود در انتخابات مجلس چهارم می دانستند و از سوی دیگر مورد انتقاد جناح موسوم به راست به دلیل استفاده از افراد چپ گرا در کابینه اول خود بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده انتخابات رییس جمهوری/ 24 انتقاد تند چپ از آیت الله هاشمی رفسنجانی چه بود؟

پرونده انتخابات رییس جمهوری/ 24 انتقاد تند چپ از آیت الله هاشمی رفسنجانی چه بود؟