مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اردیبهشت 1396 ساعت 14:412017-05-08بين الملل

لاوروف: کی یف به طور مداوم اقدامات تحریک آمیز مسلحانه ای در دونباس انجام می دهد


وزیر امور خارجه روسیه تصریح کرد که اوکراین به منظور سرپیچی از اجرای بخش سیاسی توافقات مینسک، به طور مداوم علیه خطوط ارتباطی دونباس اقدامات تحریک آمیز مسلحانه ای انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه روز دوشنبه (امروز) با شبکه تلویزیونی میر تی وی اعلام کرد که کارکنان سازمانهای اجرای قانون اوکراین به منظور سرپیچی از اجرای بخش سیاسی توافقات مینسک، به طور مداوم علیه خطوط ارتباطی دونباس، اقدامات تحریک آمیز مسلحانه صورت می دهند.

لاوروف تصر یح کرد: ما شدیداً از وضعیت اجرای توافقات مینسک که در وهله اول در نتیجه کارشکنی مقامات اوکراینی می باشد، نگران هستیم.

نمونه های بی شماری از این کارشکنی وجود دارد .

وزیر خارجه روسیه اوکراین را به تخریب کامل فرایند سیاسی و اقدامات تحریک آمیز مسلحانه در خط ارتباطی دونباس متهم کرد تا دلیلی برای عدم اجرای مؤلفه های سیاسی توافقات مینسک داشته باشند.

لاوروف تصریح کرد که هیچ جایگزینی برای توافقات مینسک به منظور رفع مسئله اوکراین وجود ندارد و توضیح داد: بنابراین خط مشترک ما در واقع ادامه همکاری در چارچوب نورماندی است و در سطح رهبران، وزرا و کارشناسان به طور قطع می بایست در چارچوب گروه تماس نیز می بایست همکاری ادامه یابد که در این گروه مقاما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: کی یف به طور مداوم اقدامات تحریک آمیز مسلحانه ای در دونباس انجام می دهد

لاوروف: کی یف به طور مداوم اقدامات تحریک آمیز مسلحانه ای در دونباس انجام می دهد