مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اردیبهشت 1396 ساعت 16:462017-05-08بين الملل

اسد: اگر طی 2 سال سوریه را آزاد نکنم استعفا می دهم


رییس جمهوری سوریه در دیدار با شخصیت های لبنانی تاکید کرد که اگر تا دو سال دیگر کل سوریه را از دست تروریست ها و تکفیری ها آزاد نکند، استعفا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از العالم، بشار اسد، رییس جمهوری سوریه در دیدار با جمعی از شخصیت های لبنانی بیان داشت: تصور نکنید که تمامی آتش بس هایی که حاصل می شوند موقتی هستند.

ارتش سوریه قدرت خود را به دست آورده و ما از حمایت حزب الله لبنان و روسیه برخورداریم.

بشار اسد گفت: اگر ظرف دو سال سوریه را آزاد نکنم استعفا می دهم، اما من صد در صد اطمینان دارم که سوریه از دست تروریسم رهایی خواهد یافت.

به مذاکرات و مسائل مانند آن نگاه نکنید طرح واقعی آزادی سوریه از تروریست ها و تکفیری ها و بازگرداندن نقش منطقه ای سوریه است.

من با رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه آشتی نکردم چراکه او سبب قتل مردم سوریه شده است، اما عربستان بسیار پشیمان خواهد شد.

وی تاکید کرد: مبارزانی برای یاری به سوریه از کشورهای عربی آمده اند و طرح اردوغان، قطر و عربستان به طور کامل شکست خورده است.

اردن نمی تواند کاری بکند.

حشد شعبی عراق از ارتش سوریه حمایت در تمامی جبهه ها حمایت می کند و از هم اکنون تا دو سال دیگر کل سوریه را آزاد خواهیم کرد و اوضاع را به قبل بازمی گردانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسد: اگر طی 2 سال سوریه را آزاد نکنم استعفا می دهم

اسد: اگر طی 2 سال سوریه را آزاد نکنم استعفا می دهم