مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اردیبهشت 1396 ساعت 09:402017-05-09سياسي

مشارکت در انتخابات از مهم ترین دغدغه های نظام است


رییس ستاد اصولگران حامی روحانی در مازندران با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات از مهم ترین دغدغه های نظام است، اظهار کرد: تداوم راه روحانی مصلحت کشور برای ادامه پیگیری جریان پیشرفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی اکبر طاهایی در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران در ساری، اظهار کرد: استراتژی موجود، حفظ احترام به همه نامزدهای انتخاباتی است و قرائت درست اصولگرایی، اصلاح طلبانه است.

وی تصریح کرد: اصولگرایی اعتدالی یک قرائت از اصولگرایی است و راه جدید محسوب نمی شود و در این امر به همه کاندیداها نیز احترام گذاشته می شود.

استاندار سابق مازندران با بیان اینکه تمام کاندیداها سرمایه های اجتماعی هستند که برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی تلاش می کنند، خاطرنشان کرد: حضور 90 درصدی مردم در انتخابات سال 92 شورآفرینی و حماسه را در مازندران شکل داد.

طاهایی با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات از مهم ترین دغدغه های نظام است، اظهار کرد: تداوم راه روحانی مصلحت کشور برای ادامه پیگیری جریان پیشرفت است.

رییس ستاد اصولگرایان معتدل مازندران با بیان اینکه به بیکاری و شرایط نامناسب اشتغال اشراف کامل دارد، تصریح کرد: نسبت به کسانی که فعالیتی را با سهم خواهی انجام می دهند انتقاد دارم چرا که این رفتار مخالف با انسانیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات از مهم ترین دغدغه های نظام است

مشارکت در انتخابات از مهم ترین دغدغه های نظام است