مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اردیبهشت 1396 ساعت 11:262017-05-09بين الملل

جزییاتی از ریاست جمهوری بیل کلینتون در کتاب رییس جمهور گمشده


بیل کلینتون رییس جمهور اسبق ایالات متحده به همراه جیمز پترسون نویسنده پرفروش آمریکایی با هم کتاب رییس جمهور گمشده را منتشر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات "، بیل کلینتون رییس جمهور اسبق ایالات متحده به همراه جیمز پترسون نویسنده پرفروش آمریکایی با هم کتاب رییس جمهور گمشده را منتشر می کنند.

بیل کلینتون در رابطه با این کتاب گفت:"کار روی کتابی در مورد آنچه من از شغل ریاست جمهوری می دانم و زندگی در کاخ سفید و امور سیاسی واشنگتن برای خواننده جالب خواهد بود و از آن جالب تر همکاری با نویسنده پرفروشی چون پترسون است که خود من سالیان طولانی است که از طرفداران او هستم.

کتاب رییس جمهور گمشده از سوی کلینتون توسط انتشارات آلفرد ناپف و از سوی پترسون توسط انتشارات لتل براون روانه بازار می شود.

ناشران می گویند این کتاب ملقمه ای از فتنه و حسی از تعلیق و روابط پشت پرده در بالاترین ارکان قدرت را در خواننده ایجاد می کند.

این کتاب اطلاعاتی را با ذکر جزییات بیان می کند که فقط شخص رییس جمهور آنها را می داند.

انتهای پیام/و http://fna.

ir/TKQIH1 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از ریاست جمهوری بیل کلینتون در کتاب رییس جمهور گمشده

جزییاتی از ریاست جمهوری بیل کلینتون در کتاب رییس جمهور گمشده