مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اردیبهشت 1396 ساعت 11:302017-05-09سياسي

آماری از «حاشیه نشینی» و شیوع آن در کشور وجود ندارد


یک جمعیت شناس با انتقاد از ارائه آمارهای حاشیه نشینی توسط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در ارتباط با حاشیه نشینی هرفردی هر رقم و هر آماری را ارائه کند اشتباه است زیرا هیچ آماری درخصوص حاشیه نشینی در کشور وجود ندارد.

- یک جمعیت شناس با انتقاد از ارائه آمارهای حاشیه نشینی توسط نامزدها: آماری از حاشیه نشینی و شیوع آن در کشور وجود ندارد یک جمعیت شناس با انتقاد از ارائه آمارهای حاشیه نشینی توسط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در ارتباط با حاشیه نشینی هرفردی هر رقم و هر آماری را ارائه کند اشتباه است زیرا هیچ آماری درخصوص حاشیه نشینی در کشور وجود ندارد.

شهلا کاظمی پور در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به آنکه در مناظره های انتخاباتی و همچنین برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری آمارهایی مبنی بر میزان حاشیه نشینی در کشور ارائه می شود گفت: هیچ آماری در این زمینه وجود ندارد و هرفردی هر رقمی را ارائه کند اشتباه است.

با این حال سوال من از آنها این است که آمارها را بر چه اساس ارائه می دهند و چه روش محاسباتی دارند؟.

وی تصریح کرد: اگر آمارهای خود را براساس مصالح ساختمانی به کار رفته در منازل افراد از جمله کپرنشینی و امثال آن و به طور کلی مسکن های غیرمتعارف ارائه می دهند باید گفت که این روش محاسباتی صحیحی برای به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماری از «حاشیه نشینی» و شیوع آن در کشور وجود ندارد

آماری از «حاشیه نشینی» و شیوع آن در کشور وجود ندارد