مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اردیبهشت 1396 ساعت 11:452017-05-10ورزشي

رقیب روحانی عدم مشارکت مردم در انتخابات است


رییس ستاد انتخابات حسن روحانی در خراسان رضوی گفت: دکتر روحانی بین کاندیداهای موجود رقیبی ندارد و  تنها رقیب ایشان عدم مشارکت مردم در انتخابات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امینی امروز 20 اردیبهشت ماه در نشست خبری ستاد روحانی در خراسان رضوی با خبرنگاران، اظهار کرد: در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی یعنی 27 اردیبهشت ماه دکتر روحانی به مشهد سفر خواهند کرد و امیدواریم باز همانند سال 92 شاهد حضور گسترده و وسیع مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه در سال 92 موج حضور مردم در خراسان به تمام کشور سرایت کرد، ادامه داد: در آن زمان مردم با فرهنگ مشهد و خراسان با وجود دو کاندیدای بومی، منافع ملی را بر منافع منطقه ای و بومی ترجیح دادند و کاندیدایی چون دکتر روحانی را انتخاب کردند و امیدواریم که امسال هم شاهد تکرار این حماسه در خراسان باشیم.

امینی خاطرنشان کرد: دکتر روحانی متکی به حمایت های مردم از نظر کمک ها و از نظر ستادهاست؛ جوانان و اقشار مختلف به صورت شبانه روزی همکاری خود را با ستادهای روحانی در مشهد، استان و حتی روستاها انجام می دهند.

رییس ستاد انتخاباتی روحانی در خراسان رضوی اظهار کرد: عده ای از معلولان داوطلب شدند که در ستاد دکتر روحانی کمیته ای داشته باشند همچنین در این ستاد کمیته ایثارگران، خانواده شهدا، جانبازان، ورزشکاران، اصناف و بازاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقیب روحانی عدم مشارکت مردم در انتخابات است

رقیب روحانی عدم مشارکت مردم در انتخابات است