مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اردیبهشت 1396 ساعت 15:402017-05-10اقتصادي

کارخانه های گندله و کنسانتره سازی فولاد سنگان خراسان، نمونه شاخص اقتصاد مقاومتی است


فرماندار خواف در بازدید از مجموعه گندله سازی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان گفت: کارخانه های تولید گندله و کنسانتره فولاد سنگان خراسان، - نمونه شاخص اقتصاد مقاومتی، مایه مباهات، افتخار صنعتی و معدنی خراسان رضوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،فرماندار خواف در نشستی که امروز 20 اردیبهشت ماه با حضور مدیرعامل فولاد سنگان و معاونان وی و جمعی از مدیران ادارات شهرستان خواف برگزار شد، طرح گندله سازی فولاد سنگان را نمونه ای بارز و شاخص اقتصاد مقاومتی در این خطه محروم دانست و اظهار کرد: با راه اندازی این کارخانه شاهد اشتغال زایی و توسعه همه جانبه منطقه خواف خواهیم بود.

در ادامه سیدمحسن میرمحمدی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان نقش نیروی انسانی و نیروی جوانان و تحصیل کرده در راه اندازی این پروژه عظیم 5 میلیون تنی گندله سازی را مهم ارزیابی کرد.

وی خاطرنشان کرد: حضور همه ما در اینجا تنها به قصد خدمت رسانی و البته نگاه ویژه و توجه صنعتی به این نقطه از کشورمان به قصد ساختن و آبادانی همراه با همکاری متقابل و هدفمند خواهد بود.

در ادامه این نشست مدیران ادارات شهرستان نیز از دغدغه ها و اهمیت پیشرفت و توسعه این خطه گفتند و تاکید کردند با وجود کمبودها و ضعف در زیر ساخت های منطقه نیازمند همکاری متقابل و همتی جهادی است و توسعه همه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه های گندله و کنسانتره سازی فولاد سنگان خراسان، نمونه شاخص اقتصاد مقاومتی است

کارخانه های گندله و کنسانتره سازی فولاد سنگان خراسان، نمونه شاخص اقتصاد مقاومتی است