مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اردیبهشت 1396 ساعت 02:012017-05-10سياسي

نعل وارونه بر مطالبات مردم با دوقطبی سازی های دروغین


متأسفانه باز در فضای تبلیغات انتخاباتی از سوی برخی نامزدها، شاهد دادن آدرس های عوضی و تلاش برای ایجاد دوقطبی های دروغین با هدف فریب و جلب نظر مردم و تبدیل به مطالبه ملی برای تحمیل انتظارات غلط به نظام در چهار سال آینده هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، شبکه رسانه ای بیگانه در یک هماهنگی آشکار با شبکه روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلبان، بدون توجه به مصالح نظام و مردم و با ترجیح منافع حزبی و جناحی بر منافع و امنیت ملی، با سیاه نمایی از آینده بدون وضع موجود، در شیپور دوقطبی جنگ و صلح دمیده و پروژه گذشته چراغ راه آینده همراه با زیر پروژه نامزدهراسی را برای وصول به اهداف خود تعقیب می کنند.

منادیان و تعقیب کنندگان این پروژه مشترک با راه اندازی پروپاگاندا و ارائه آدرس عوضی و سرپوش گذاشتن بر علل واقعی به هم ریختگی و لجام گسیختگی اقتصادی سال های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تلاش می کنند به مردم القا کنند فقط تن دادن به وضع موجود آنان را از بازگشت به گذشته تلخ از یک سو و ورود به فضای تهدید و جنگ با امریکا از سوی دیگر بترسانند.

حقیقت این است که آنچه در سال های 90 تا 92 جمهوری اسلامی ایران با آن مواجه شد، در درجه نخست متأثر از سونامی وحشتناک اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعل وارونه بر مطالبات مردم با دوقطبی سازی های دروغین

نعل وارونه بر مطالبات مردم با دوقطبی سازی های دروغین