مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اردیبهشت 1396 ساعت 06:562017-05-11فرهنگي

فیلم های تلویزیون در تعطیلات/ همراهی ریو با سر به مهر


تلویزیون در روزهای پایانی هفته که مصادف با جشن نیمه شعبان نیز هست، فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را تدارک دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن سفر به کوهستان ، بچه های کوچه دوازدهم ، راون، ناقلای کوچک ، ریو ، مجرد چهل ساله ، سلام نابغه ، مجردها ، سر به مهر دو دو تا چهارتا ، جیسون بورن ، روز ملی ، پیرمرد صد ساله ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد ، رالف خرابکار ، کومبا ، فاصله ، میلیونر فراری ، به سلامت بانو ، یک تیر و دو نشان ، شهر بدون درخت ، نمایش ترومن ، ملک سلیمان ، مردی به نام ایپ 3 ، یک روز خوب ، عملیات جنگل ، سفر به کوهستان ، بهترین ساعات ، ارثیه لوییزا ، زادورا ، احمق و احمق تر و آخرین مهلت پنج شنبه و جمعه 21 و 22 اردیبهشت ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

************************************* شبکه یک سیما فیلم سینمایی سفر به کوهستان به کارگردانی کن کاپیز ، پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه ساعت 22:30 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی رابرت ردفورد، نیک نولت و اما تامسون خواهید دید: بیل برایسون نویسنده ای است که مدت هاست دست به قلم نبرده و در زندگی احساس رکود می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های تلویزیون در تعطیلات/ همراهی ریو با سر به مهر

فیلم های تلویزیون در تعطیلات/ همراهی ریو با سر به مهر