مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اردیبهشت 1396 ساعت 13:062017-05-11فرهنگي

نویسنده کانادایی: رسانه زندگی زنان افغانستان را تغییر داده است


فیلمساز و نویسنده کانادایی در گفتگو با مجله زنان گفت: رسانه زندگی زنان افغانستان را تغییر داده است به گونه ای که دیگر جامعه سنتی افغانستان سرنوشت آنها را تعیین نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان در مورد وضعیت زنان افغانستان مصاحبه ای را با روبرتا استالی فیلم ساز و نویسنده کانادایی که زندگی سه زن، یک خواننده، یک مجری تلویزیون و یک فیلم ساز را در فیلم مستند خود روایت می کند ، انجام داده است که در ادامه آنرا خواهیم خواند.

این فیلم ساز کانادایی گفت: بسیاری در غرب فکر میکند که پول و تلاش آنها در افغانستان به هدر رفته است، در حالی که وقتی فعالیت زنان را در عرصه های مختلف اجتماعی مشاهده می کنیم، به این نتیجه می رسیم که افغانستان تغییر کرده است و قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی با بیان اینکه در زمان طالبان کسی به مرگ زنان اهمیت نمی داد، گفت: در حال حاضر اگر یک زن در افغانستان مورد ظلم واقع شود، مردم سرتاسر دنیا از آن باخبر شده و در این مورد واکنش نشان می دهند.

استالی در ادامه به تاثیر رسانه بر زندگی دختران افغانستان اشاره کرده و گفت: رسانه زندگی زنان افغانستان را تغییر داده به گونه ای که دیگر جامعه سنتی و محافظه کار افغانستان سرنوشت آنها را تعیین نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده کانادایی: رسانه زندگی زنان افغانستان را تغییر داده است

نویسنده کانادایی: رسانه زندگی زنان افغانستان را تغییر داده است