مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اردیبهشت 1396 ساعت 17:252017-05-11سياسي

انتقاد تندگویان از لیست اصلاح طلبان/ صاحبان املاک نجومی جزو4 درصدی ها هستند


نایب رییس فراکسیون اصلاح طلبان شورا عنوان کرد: با درآمدهای حاصل از زباله های شهر می توانستیم کل خطوط متروی تهران را بسازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی تندگویان عصر امروز در نشستی که با حضور جوانان تهرانی برگزار شد گفت: من به عنوان یکی از اعضای اصلاح طلب شورای شهر چهارم اعلام می کنم که فراکسیون اصلاح طلب با وجود آنکه در اقلیت قرار داشت اما به محض آنکه کوچکترین تخلف و مشکل را در بدنه شهرداری دید با آن برخورد و به مسئولان مربوطه، آن را متذکر شد.

وی با بیان اینکه طبیعی است که از میان اعضای یک جمع یک الی دو نفر عملکرد متفاوتی داشته باشند که نباید این عملکرد متفاوت را به پای همه فراکسیون نوشت، گفت: قطعا تلاش های اعضای فراکسیون سبب شده که مردم مطالبه گر تر شده و آگاهانه حقوقشان را از مسئولان شهری طلب کنند.

وی با بیان اینکه از شما می خواهم که در میان سخنان تان تفکیکی بین شهردار و معاونینش با بدنه خدوم و مخلص شهرداری قائل شوید ادامه داد: در شهرداری نیز چهار درصد می خورند و 96 درصد خدمت می کنند و همواره نیروهای شهرداری به ما انتقاد داشتند که به خاطر اقلیت تخلفاتی که در شهرداری هست نام آنها را خراب نکنیم و به همین دلیل است که وقتی لیست املاک منتشر می شود می بینید که تنها تعداد قلیلی که همان چهار درصد هستند وام و تخفیف های متعدد می گیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تندگویان از لیست اصلاح طلبان/ صاحبان املاک نجومی جزو4 درصدی ها هستند

انتقاد تندگویان از لیست اصلاح طلبان/ صاحبان املاک نجومی جزو4 درصدی ها هستند