مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اردیبهشت 1396 ساعت 00:402017-05-11بين الملل

سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت سالروز شهادت شهید بدرالدین


سید حسن نصر الله گفت امروز گروه های مسلح مورد حمایت ترکیه، قطر و عربستان سعودی و آمریکا هستند که دست به پاکسازی قومی،مذهبی، دینی و فرقه می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از تلویزیونی المنار، دبیرکل حزب الله در ابتدای این سخنرانی از شهید بدرالدین به عنوان فرمانده جهادی بزرگ و برادر عزیز یاد کرد و گفت طی این یک سال این شهید هیچگاه از ما دور نبوده زیرا در ضمیر ما و ذهن ما و قلب ما حضور داشته است و ما در سایه برکات جهاد عظیم او و فداکاری های بزرگ او زندگی می کنیم.

دبیرکل حزب الله، شهید بدرالدین را مبارزی در همه عرصه ها از لبنان گرفته تا فلسطین و عراق که در آن پرچم مقاومت در برابر اشغالگران برافراشته است و مبارزی در همه عرصه های دفاع از مقاومت از لبنان گرفته تا سوریه و ایران توصیف کرد.

دبیرکل حزب الله افزود: شهید مصطفی بدرالدین فرماندهی در آزادسازی سرزمین و فرماندهی در بازگرداندن شرافتمندانه اسرا و فرماندهی در متلاشی کردن شبکه های مزدوران و تکفیری ها و فرماندهی در دفاع از موجودیت و کرامت و دفاع از محور مقاومت بود.

او با خدا پیمان بسته بود که از میدان جهاد آخرش در سوریه، یا پیروز یا شهید بازگردد و در عمل نیز هم پیروز و هم شهید بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت سالروز شهادت شهید بدرالدین

سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت سالروز شهادت شهید بدرالدین